joi, 24 noiembrie 2016

Tribut

Hei... Te-am strigat...
   Ma auzi?! Te strig! Urlu! Ma crezi? Vino! Vino! Vino sa ma vezi! Sunt prinsa aici!
Intra...sunt in capatul holului,langa trepte... Intra,hai! Stiu, stiu, e frig! Ai grija la cioburi, te rog, am cam distrus lucruri pe aici... E umezeala... Hai vino, ca stii drumul...Nu te tine de pereti, risti sa simti cat de tare i-am zgariat si poate te vei speria... Sunt eu, nu a trait un mostru aici, si o stii si tu....

Unde esti? Nu te aud, de ce nu vi? Oare ce trebuie sa imi mai fac?! Vinoooo! ... te implor, vino! Am distrus tot, tot.... dar nu a murit nimic.. Respira! Traieste! Tu auzi?! Traieste! Nu a vrut sa moara afurisitul! Au trait si altele aici, dar nu a vrut sa moara .... E de atunci aici! Am incercat sa il omor... mai stii?! M-am numit o criminala! Dar stii... nu eu am vrut de prima data sa il omor! Iti amintesti cand ti-am cerut sa pleci?! Mai stii?! Spuneee! Stii, nu ?! Eu stiu de ce ti-am spus sa pleci.... Doare..si uite-l ca respira... Am incercat sa il omor si , uite ce mi-a facut! Vinooo, vino sa vezi ce mi-a facut ! Te rog... te implor, vino, paseste incet, dar nu te opri...e urat, e frig si e si umezeala ...nu a mai fost nimeni de mult pe aici, nu au ce sa gaseasca! Chiar, ce sa gaseasca?! Pe mine murdara si pe el cum respira?! Nimeni nu ma vrea cu el, iar el nu moare....
    Dupa ce ai plecat, am primit imediat pe cineva in vizita... Speram sa fie doar o vizita... Speram sa fie doar o vizita!!!!!!! Nu a fost... A ramas. Eu veneam la mine in vizita .... Veneam in vizita , iar el a trait cu strainul! A trait... Voia sa il omoare, sa scape de el, pentru ca era al meu, al nostru, iar el isi dorea altul, al lui . Urma sa se nasca al lui....  Te rog, apropie-te, stiu ca nu e ca la tine , cu ferestre curate, unde e cald si miroase a praspat.... Vino te rog si iarta ! Iarta-ma ca am vrut sa il omor si el a vrut sa traiasca... Cu cat urlu, tip mai tare, ii aud si mai clar respiratia....  Am vrut sa omor tot, si am omorat tot intr-un final, voiam sa nu mai simt suflare, sa nu mai simt nimic... Nimic!!! Intelegi?!!! Nimic!! .... Si am omorat, dar nu regret... Nu, nu !!
Am omorat tot ce era mic, plapand, bolnav si nu crestea frumos. Uite , vino....te rog vino... Vino sa vezi cum traieste..in rusine , in intuneric, frig umezeala si cioburi, iar eu nu am curaj sa il privesc.. Nu am ! Nu, nu ... E al nostru si traieste! E al nostru!! Al nostru intelegi ?!!

   Te rog....vino, m-am calmat , vino te rog, sparge-mi oglinda, eu nu am putere, si il aud cum respira... Si oglinda asta nu imi place... Nu imi place!!! Intelegi?!! Nu imi place!Nu imi place ca vad tot! Tot! Si se vede clar, e limpede.. E limpede! Limpede! Chiar daca aici e praf! Aici e praf..Praf!
Stiu ca ma intelegi, stiu ca vei intelege.... Stiu ca ma simti inca... Te simt, sunt blocata... Eu sunt blocata in mintea ta.  Vino, hai, te rog eu, vino! Vreau sa vad cum e al nostru,poate, nu e urat... Eu am stat cu el aici! Eu il stiu aici... Era frumos, nevinovat... Doamne cat de nevinovat era...si sincer! Sincer cum nu o sa mai fie altul! Ce i-am facut?! Spune-mi ce am fost in stare sa ii facem?! Eu l-am murtarid dupa ce ai plecat, l-am invatat sa minta si sa se ascunda de altii, sa nu il vada nimeni! Cred ca are cicatrice...una, doua , nu stiu...
 Ma auzi?!! Tu intelegi ce iti strig aici?!! Il auzi?! Respira....si poate in delir te striga.. Uita-te la el... Sau nu il mai vrei?! Spune... Spune!! Raspunde!! Stiu ca ma auzi, dar esti mut ... Ma auzi acum atat de tare.. Nu il mai vrei???! Ai altul crud ,curat, care creste frumos? Spune! E sincer? Spune-mi e sincer? Uite-l , e aici, il auzi?! Respira....
   Vino...te rog, vino sa te vad. Macar sa ma rup acum, iar el sa moara, sa sparg oglinda! Vino! Vino , vino, hai.... Nu s-a terminat, nu inca! Nu s-a terminat, aceepta asta! Ai auzit? Tu auzi? Cat timp traieste el, nu vei avea altul mai sincer! Ma intelegi? Intelegi ce iti spun? .... Sper sa ma intelegi acum, ca atunci o faceai doar tu! Vino!...
      Vino sa vezi, mi-e groaza de ce am facut si singura nu pot, iar altul nu pot sa fac... Nu pot, sau nu vreau... Nu vreau sa pot! Vino!... Pentru ultima data urlu... Vino!!!!... vino macar sa vezi si tu oglinda asta, 'cause  "It's like you're my mirror, my mirror staring back at me....". 

     Ma intelegi? Hai, vino! Ma intelegi acum?
Eu ma misc incet, si nu mai am putere, imi e din ce in ce mai greu, ca e frig si intuneric, si rece...dar poate , asa a fost , asa am ales amandoi cand am zis "WE FIND LOVE IN A HOPELESS PLACE", poate atunci am decis... Vino!
  Vino uriasule, ajuta-ma sa il cresc. Sau hai sa il omoram impreuna.... Noi l-am facut, noi sa il omoram, ca de mana mea nu a vrut sa moara... Nu a vrut! Apoi tu te poti intoarce unde e cald, curat si proaspat, si unde poate acum creste altul... Iar eu... eu am sa curat, sa fac ordine aici , poate va ajunge vreodata cineva, iar locul nu e primitor, e frig, e umed, praf si miroase a regrete... Dupa un timp, poate am sa nasc si eu unul...frumos, sincer, ca al nostru.
   Vino, te rog! stiu ca esti aproape...nu mai am putere, urlu de mult timp, uneori te aud cand respiri... Vino si ajuta-ma, ajuta-ma sa omor ce respira aici, sau daca il mai adori si nu a ramas cu handicap, hai sa il crestem impreuna!

 
A.M;M,A


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu